Транзитна реклама: недооцінена, але перспективна.

Історично склалося так, що під назвою «зовнішня реклама» в Україні сприймають те, що правильно назвати «щитова зовнішня реклама». Насправді термін «зовнішня реклама» має більш ширше поняття: це й щитова, і реклама в громадських приміщеннях, вокзали-аеропорти, та транспорт. Не дивлячисть на недооціненість в Україні транзитної реклами – її перспективи оптимістичні. Особливо з появою індустріальних достлідженб, підтверджуючих її ефективність.

 Транспорт, як медіаносій, в Україні використовується давно. Але весь час він знаходився в тіні щитової реклами. Хоча в світовій практиці реклама на транспорті по об’ємам не сильно вступає іншим сигментам зовнішньої реклами.  Так, наприклад, для транзиту зовнішньої реклами  США – 17%, а в Великобританії транспорт займає майже 40%. В багатьох странах це один більш-менш крупний формат доступний в міському середовищі. В Україні доля транспорту складає 7-8%.

 Причини, по яким транзитна реклама в Україні не відповідає тій долі, котру вона повинна займати, а іншими словами недооцінена, – нескільки. Це й розобщенність ринку , і не завжди якісний сервіс та зачасту застарілий рухомий склад, відсутність індустріальних досліджень, та ряд інших причин.

 Але не дивлячись на на всі перечисленні проблеми, перспективи розвитку транзитної реклами в Україні оптимістичні. Тим більше, що в нинішній час ринок може отримати індустріальні дослідження, підтверджуючі  ефективність бортової реклами. 

Записи створено 46

Схожі записи

Почніть набирати текст зверху та натисніть "Enter" для пошуку. Натисніть ESC для відміни.

Повернутись вверх