Сучасному городянину не сховатися, не сховатися від таємничого і такого ваблячого сяйва світлових коробів. Нічого дивного лайтбокси «чекають» перехожих всюди: на зупинках і в підземних переходах, на дахах і фасадах будівель, на вітринах торгових центрів.
Вони впевнено конкурують з іншими видами зовнішньої реклами, такими як вивіски, сітілайти, дахові установки. У чому ж секрети успіху лайтбоксів в боротьбі за увагу споживачів?
Лайтбокси: креативні «трудяги».
Якими б яскравими і ефектними не були інші види світлової реклами, тисячі власників бізнесу вже довгі роки не змінюють старим добрим лайтбоксам. І не планують робити цього в майбутньому, адже останні: працюють безперервно. «Хороша реклама – це цілодобова реклама- вважали творці світлових коробів. Саме тому вироби помітні не тільки вночі, але і вдень. Бажаного ефекту вдається досягти завдяки комбінуванню різних джерел світла люмінесцентних ламп, світлодіодів, неону. Лайтбокси з легкістю «маскуються» під інші рекламні об’єкти. Так, світловий короб здатний і успішно замінити значну дахову установку, і виступити елегантним прикрасою інтер’єру; вражають варіаціями дизайнерських рішень. Стандартні «прямокутні таблички» залишилися в минулому. Сучасні лайтбокси – це блискучі апетитні «тортики» на вітрині кондитерської, кокетливі туфельки на фасаді взуттєвого магазину, яскраві монітори перед входом в комп’ютерну фірму.
Втім, лайтбокси – це не тільки «красива оболонка». За зовнішнім лоском світлових коробів криється і унікальна якість.
Основою сучасних світлових коробів все частіше стають міцні профілі з алюмінію і ПВХ, замість ненадійного пластика. Лицьові панелі виробів оформляються за допомогою якісної вінілової тканини, полікарбонату, акрилу. Такі лайтбокси мають виняткові експлуатаційними властивостями: не піддаються деформацій і утворення іржі, не реагують на перепади температур, не втрачають яскравості світіння при будь-яких погодних умовах.
Своїм існуванням лайтбокси спростовують стереотип, що хороша якісна реклама обов’язково коштує дорого. Виготовлення стандартного одностороннього світлового короба обходиться всього в пару-трійку сотню гривень. Це набагато дешевше, ніж створення тих же дахових установок.
Крім того, більшість об’єктів світлової реклами вимагає ще й регулярного технічного обслуговування, яке влітає власникові в копієчку. Чи то справа лайтбокси! Довговічні, прості в експлуатації і невибагливі вони готові прослужити вам не один рік. Виходить, варто витратитися на замовлення світлового короба одного разу – і ви більше не згадаєте про будь-які витрати на рекламу.