Проведення рекламних тендерів – це досить розповсюджена практика. Велика кількість державних компаній використовують систему тендерів в якості майданчика, для просування своїх послуг. Проведення рекламних торгів дає змогу швидко знайти виконавця певного виду завдань, який зможе виконати поставлений обсяг робіт за найбільш вигідною вартістю.
Для того щоб отримати максимальний рівень надійності, потрібно максимально серйозно підійти до пошуку електронного майданчика для участі в торгах. Важливим аспектом вважається наявність цього майданчика в базі ProZorro. Сайт tender.uub.com.ua є одним з такий надійних сервісів, який має акредитацію та якому можна по-справжньому довіряти.
Види рекламних тендерів та їхне призначення
Аналізуючи інформацію на електронних майданчиках та продивляючись всі оголошення по тендерам, можна побачити досить велику кількість торгів на зовнішню рекламу. Такі оголошення публікуються виключно на тих майданчиках, які підключені до системи Прозорро, про що ми вже говорили раніше.
Використовуючи подібні сервіси, з’являється реальна змога прийняти участь в торгах та спробувати отримати вигідне державне замовлення на виконання послуг в рекламній сфері.
Розрізняють декілька видів рекламних компаній, які можна знайти на сайтах, посвячених тендерним торгам:
- Короткострокові/довгострокові – тут мова йде про те, протягом якого періоду часу буде продовжуватись співпраця. Мета першого виду тендерів – це швидке виведення посилань на верхні позиції пошукових систем, або ж моментальна популяризація певного бренду. Другий варіант тендеру полягає в тому, щоб співпрацювати на протязі більш довгого періоду.
- Цільові, направлені та галузеві – тут мова йде про те, щоб виконати певний вид послуг, які стосуються реклами. Тобто, мова може йти про популяризацію певних послуг обраної компанії, яка працює в одній галузі. Що стосується масових замовлень, то вони можуть бути направлені на виконання комплексного обсягу робіт з різними цілями.
- Державні, регіональні та міжнародні – такий вид замовлень користується більшим попитом в компаній, які мають серйозний вплив і працюють в більш серйозних масштабах. Особливо, коли мова йде про державні та міжнародні замовлення. В таких випадках, акцент звично робиться на тих виконавців, які мають позитивний досвід і можуть гарантувати швидкість та високу якість виконання поставлених робіт.
Варто зазначити, що є велика кількість додаткових аспектів, з якими повинні бути ознайомленні всі кандидати, бажаючі прийняти участь в боротьбі за отримання тендеру. Ви можете перейти за посиланням https://tender.uub.com.ua/pro-prozorro/reklamni-tendery-v-derzhavnyh-zakupivlyah, та детально ознайомитися зі всіма моментами, які можуть бути важливими і допоможуть вам поборотись з прямими конкурентами.
Підвищити шанси в боротьбі за тендер на зовнішню рекламу можливо
Для цього, потрібно акцентувати свою увагу на таких моментах, як:
- Підготовка та правильне оформлення відповідної документації;
- Наявність фінансового запасу;
- Досвід в торгах;
- Вміння вчасно реагувати на нові оголошення;
- Наявність людей в команді, які зможуть швидко та якісно виконати поставлені завдання.
Притримуючи вищеперерахованих моментів, ви можете серйозно вплинути на результат в процесі виявлення переможця в боротьбі за тендер. Головне – це завжди бути на зв’язку і вміти вчасно запропонувати пропозицію, яка зацікавить замовника.