Що таке флаєр?
Флаєр – це невеличкий рекламний лист, який за часту виготовляють на тонкому високоякісному папері, здебільшого форматом А6 чи 1/3 А4.
Флаєр – це недорогий, діючий засіб для інформування потенційного клієнта (споживача). Застосовується для роздачі в рекламних та промо акціях. Часто являється запрошенням, чи навіть вхідним білетом на зустріч.
Які переваги флаєра?
– Завдяки своєму невеликому розміру, надзвичай зручний для роздачі
– Він являться недорогим засобом реклами
– Можливість сегментації аудиторії, шляхом вибору місця роздачі
– Не вимагає привернення уваги, так як він потрапляє прямо в руки
– Легко від слідкувати ефективність (напр. пред’явнику надається знижка, фіксуючи кількість клієнтів)
Як використовувати флаєр?
Рекламний флаєр – це найпопулярніший метод впливу на споживача.
Він використовується :
– на промо- і btl-заходах
– на виставках та ярмарках
– для розсилки по пошті
– для роздачі на вулицях та суспільних місцях
– в місцях продажу
Візьмемо, наприклад, ситуацію: ваша компанія нещодавно відкрилась, і ви хочете розповісти про її діяльність. Зазвичай в таких ситуаціях використовують розсилку поштою, або ж безпосередньо роздачу. Флаєри можна роздавати в метро, на зупинках, в бібліотеках и т.п.. Даний спосіб може допомогти підтримати попит на певні товари.
Потрібно пам’ятати, що не доцільно рекламувати, наприклад, косметику біля школи, так як ви не знайдете свого споживача, і ваші кошти будуть потрачені марно. Перед поширенням необхідно зрозуміти хто ваш клієнт, де він живе, де обідає, де проводить дозвілля, чим займається. Варто буде роздавати флаєри, рекламуючи послуги пластичного хірурга біля престижного салону краси.
Флаєри можна вручати при оплаті товару, прикріплювати до чеку, в торговому центрі, при вході до нього. Також можна кріпити до меню, залишати на столиках в ресторанах, салонах краси, перукарнях. В такому випадку необхідно описати ексклюзивність Вашої пропозиції, чи надання пільг постійним клієнтам.
Які бувають флаєри?
Флаєр – це один зі способів швидкої масової реклами. Дизайн флаєра повинен бути найбільш відповідний до події, щоб за мінімальний час привернути увагу потенційним клієнтам . Так в залежності, що ми рекламуємо і яка цільова аудиторія, вони можуть бути іміджевими чи інформаційними, містити в собі різну інформацію – ціну чи переваги товару, кольоровими чи чорно-білими , на щільному крейдованому або тонкому офсетному папері.
Дизайн і розробка рекламного флаєра потребує відповідального та професійного підходу, так як неякісний і непрофесійний дизайн здатен зіпсувати враження про рекламний продукт чи подію.