Транзитна реклама: недооцінена, але перспективна.

Історично склалося так, що під назвою «зовнішня реклама» в Україні сприймають те, що правильно назвати «щитова зовнішня реклама». Насправді термін «зовнішня реклама» має більш ширше поняття: це й щитова, і реклама в громадських приміщеннях, вокзали-аеропорти, та транспорт. Не дивлячисть на недооціненість в Україні транзитної реклами – її перспективи оптимістичні. Особливо з появою індустріальних достлідженб, підтверджуючих її ефективність.

 Транспорт, як медіаносій, в Україні використовується давно. Але весь час він знаходився в тіні щитової реклами. Хоча в світовій практиці реклама на транспорті по об’ємам не сильно вступає іншим сигментам зовнішньої реклами.  Так, наприклад, для транзиту зовнішньої реклами  США – 17%, а в Великобританії транспорт займає майже 40%. В багатьох странах це один більш-менш крупний формат доступний в міському середовищі. В Україні доля транспорту складає 7-8%.

 Причини, по яким транзитна реклама в Україні не відповідає тій долі, котру вона повинна займати, а іншими словами недооцінена, - нескільки. Це й розобщенність ринку , і не завжди якісний сервіс та зачасту застарілий рухомий склад, відсутність індустріальних досліджень, та ряд інших причин.

 Але не дивлячись на на всі перечисленні проблеми, перспективи розвитку транзитної реклами в Україні оптимістичні. Тим більше, що в нинішній час ринок може отримати індустріальні дослідження, підтверджуючі  ефективність бортової реклами.